Paeroa 14-2-2014

14 februari 2014

In de camper vannacht weer geslapen. En we waren vroeg wakker. We zijn echter pas om half 9 gaan kijken of " omaatje" ook wakker was, maar dit bleek al dat ze om half 7 al op was. Ze had al verschillende dingen gedaan. Sinasappels geraapt (heerlijk zijn deze...). Ze was al bij de koeien wezen kijken en wat in huis gerommeld. Heerlijk om te zien hoe ze ronddeed. Ze vroeg of we wilde douchen. ...nou dat slaan we niet over. Ontbijt zouden we later nog wel doen in de camper. Gisteren vertelde ze zelf dat ze in Bakel geboren was, dus toen vertelde ik dat ik daar gewerkt had. Dus vanochtend kwam ze met boekjes van SJB. Dat was grappig. Hadden de boekjes wat doorgebladderd en wat bleek, ik stond er zelfs in. Helemaal super. Ik mocht de boekjes meenemen. ..want ze was toch oud en deed er toch niets meer mee. Erg leuk. Ze had ook een ontmoetingsruimte bij het huis staan en die had de naam: Bakelse pub. Hihi. Toen vroeg ze of ik naar het bejaardenhuis wilde gaan kijken in het dorp. Was ook leuk, dus wij erheen en ze vertelde volop...en ook tegen diegene die ze tegen kwam vertelde ze dat wij uit Holland kwamen en dat ik in de zorg zat. Zo kwamen we tot gespreks stof. En kwamen we nog meer Nederlanders tegen. Leuk om mee te mogen maken en te zien wat de verschillen zijn. Later op de ochtend naar Paeroa gereden en daar hebben ze drank ontworpen en een hele grote fles herrinderd je je er aan, dus we konden het niet laten om zelf een fles te gaan halen in de supermarkt en deze te gaan proeven. En de conclusie was het smaakte goed (beetje sevenup met citroen).
Gereden km: 125

1. Carolien Boonstra:
    He hoi,

Als je niet meer terug wil, kun je altijd nog solliciteren.....wie weet! leuk om alles zo te lezen.Fijn weekend.
    Gr,Carolien
  2. Wilbert:
    14 februari 2014
    hadde ze daar ook zo'n leuk personeel in de "rolstoelwerkplaats " ?
  3. Jan van Hoeck:
    14 februari 2014
    Er liggen mogelijkheden, voor ons een adres om op bezoek te komen.
    Veel plezier en geniet nog maar even.

Gr. Joke Jan
  4. Melenie:
    15 februari 2014
    Wat grappig om daar te kijken naar een vzh. Leuk om Nederlandse mensen te ontmoeten . Geniet nog maar even van jullie mooie reis.
    Liefs x
  5. Emile:
    15 februari 2014
    Hey Marco en Annelies,
    vanuit Liessel nog heel veel plezier daar, en geniet ervan!!
    Groeten Emile Monique Loet Siem