Putaruru 13-2-2014

13 februari 2014

Vanochtend mocht ik nog niet opstaan toen Marco opstond. Even later werd ik gewekt. En mijn lieve schat had buiten op de picknicktafel de tafel gedekt. Erg lief. Samen heerlijk gegeten in de zon aan het water. Samen gezellig de ochtend daar doorgebracht om vervolgens in de middag boodschappen te gaan doen en op naar het feestje van Marleen (iemand die we kennen vanuit Deurne en die daar ook op vakantie is en ze was jarig vandaag). Uiteindelijk bleek dat waar Marleen verbleef ook nog iemand jarig was ende hele ffamilie kwam. Wat een gastvrijheid kent deze familie. Samen buurten/drinken en uiteindelijk mochten we mee eten. En nu slapen we bij een van de familieleden achter in de tuin. Een leuk vrouwtje van 84 jaar nodigde ons uit en morgen krijgen we rondleiding op de boerderij. Nu heerlijk slapen. Zzzz
Gereden km: 40

1. Wilbert:
    13 februari 2014
    wat aardig van Marco ,maar zie ik nu tomaten op je brood ???
    ieeeejakkuusssss.
  2. Jeanne Verspaij:
    13 februari 2014
    Hoi van Cuijkjes. Ik zie wel dat het weer goed gaat. Jullie zien mooie dingen en leren leuke mensen kennen en dan ook nog zo'n lekker ontbijtje. (het is nog geen valentijn. ) geniet maar weer lekker van alles. Groetjes de Verspaijkes.
  3. Melenie:
    hey hallo,

Marco het is nog geen Valentijnsdag...hihi... Maar je hebt je weer van je beste kant laten zien! Heel erg leuk voor jullie dat je zo ver weg ook nog mensen uit Deurne tegen komt. Geniet van alles om jullie heen!
    Liefs de bende van 6 x
  4. Diana Aarts:
    13 februari 2014
    Wat is het toch iedere leuk om jullie verhalen te lezen. Wat gaan de dagen vlug zeg.
    GENIET ERVAN.
    gr Mark, Diana, Nikki en Quinten