Kauaeranga 15-2-2014

15 februari 2014

Wat zijn wij actief geweest vandaag. Allereerst in de ochtend de window walk gedaan. Deze duurde ongeveer 2 uur. Een tocht waarbij je de zaklantaarn mee moet nemen. Want je gaat de mijn in waar ze vroeger goud en zilver vonden. Erg mooi. In de middag een wandeling gemaakt door het centrum van Thames. En uiteindelijk zijn we doorgereden naar DOC camping van Coromandel Peninsula Forest Park. Het is een de van de Coromandel waar je 21 wandelroutes hebt en verschillende plaatsen waar je kunt camperen midden in de natuur. En we kunnen zeggen het is prachtig. Dus vanmiddag wandeling nummer 5 gemaakt, ongeveer een half uur hard werken om naar de top van de Edwards. Maar dan heb je uitzicht en rust....geweldig.
Tijdens deze wandelingen hebben we wat kreten die we graag vandaag kwijt willen (soms zijn het reacties op wat jullie ons vertellen, soms wat we graag willen zeggen).
* Leuk dat we dagelijks nieuwlingen krijgen die ons volgen. Welkom bij de club.
* We komen gewoon de Donderdag de 27e naar huis.
* Ja want we beginnen alles wat ons lief is te missen.
* Dus we gaan niet hier werken en wonen.
* En gisteren in het bejaardenhuis geen rolstoelwerkplaats gezien.
* En het hoeft bij ons geen Valentijn te zijn om elkaar lief tw hebben (hihi).
* Dat we dagelijks het erg leuk vinden om jullie reacties te lezen.
* En dat we iedereen de groetjes willen doen.