23-2-2014 Rotorua

23 februari 2014

Vanochtend opgestaan en we zeiden tegen elkaar, dit is de laatste nacht in deze camper. En we concludeerde dat we het goed hebben gehad. Een fijne reis samen met deze camper. 35 dagen samen opgetrokken en nu vandaag mogen we hem terugbrengen waar hij thuis hoort. Wat heel veel geluk heeft gebracht is onze beschermengel die voor op het dashboard mee heeft gereisd en over alles waakte (thanks Sylvia). Na het ontbijt op weg naar het blauwe en groene meer. Er is een uitkijkpunt waar je ze dan allebei ziet. Maar omdat de lucht wat bewolkt was waren ze niet zo duidelijk in kleur te zien. Vervolgens de camper vol getankt en terug naar Jeroen en Lorainne te gaan en daar alles uit te laden en in de koffers te doen. De camper van binnen gepoetst en later in de middag genoten van de laatste zonnestralen van NZ. In de avond onze verhalen vertelt en de foto's laten zien aan Jeroen en Lorainne. En toen naar bed ....een gewoon bed. Morgen om 6.00 uur op. Zzzzz
Gereden km: 55
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra:
    23 februari 2014
    Wij wensen jullie een hele goede terugreis toe!!
    gr.Petra
  2. Jeanne Verspaij:
    23 februari 2014
    Alweer een face afgesloten maar diemooie tijd in de camper staat in jullie geheugen gegrift. De foto's zul je samen nog vaak genoeg kijken en bij elke foto zit een verhaal.Goede reis terug en tot donderdag.Gr De Verspaijkes
  3. Jan van Hoeck:
    23 februari 2014
    Hè, hè, afscheid nemen is altijd een punt in een reis, maar er staan nog een paar mooie dagen te wachten.
    Groetjes en nog veel plezier, breng deze reis tot een goed einde.

Gr Joke Jan
  4. Carolien Boonstra:
    23 februari 2014
    Een hele goeie terugreis!! tot in Deurne weer een keertje.

Joep,Carolien en Kids
  5. Melenie:
    23 februari 2014
    Heel veel plezier de laatste dagen en een goede terug reis en we zie elkaar dan snel. Liefs d bende van 6