Coromandel Town 16-2-2014

16 februari 2014

Weer heerlijk geslapen. Ontbijt genuttigd en de wandelschoenen weer aan. Eerst een van 3 kwartier, waarbik we naar beneden 295 treden hadden (gelukkig naar beneden) later nog een wandeling van 1 kwartier.
Nu volgt er een vraag: Er is een foto toegevoegd waarvan we graag van jullie willen weten waar deze berg op lijkt? Bij de foto staat nogmaals de vraag, dus dan weten jullie over welke foto we het hebben. Wij zijn beide erg benieuwd, daar wij van mening nu een keer verschillen. Vervolgens langs de kust gereden van Thames naar Coromandel Town. Wat was het mooi, in iedere bocht zag je weer een nieuwe baai. Af en toe eens gestopt en weer verder. In Coromandel Town een camping gevonden, even aan het zwembad gelegen en bij de camper in de zon gelegen. Moeten natuurlijk wel ervoor zorgen dat we goed verkleurd zijn. Vanavond even naar het centrum gelopen en daar Fish and Chips gegeten. (Annelies had mosselen....om je vingers bij op te eten. ..zo lekker).
Dat was weer de dag van vandaag. Gereden km: 90

1. Carolien Boonstra:
    Hoi, hoi

Ayers rock oftewel de Uluru in Australie? al ligt deze wel in een zandvlakte en is alleen maar van steen zonder begroeiing. Groetjes!
  2. Jan van Hoeck:
    16 februari 2014
    Hallo, even een aanvulling op mijn verhaal.
    De genoemde berg ligt in Australië en niet in NZ.

Gr. Joke Jan
  3. Sjaantje Kruter-Dekkers:
    16 februari 2014
    Ik heb 'n brandende vraag, draait het water in de wasbak linksom als je de stop verwijderd?????
    ;-))
  4. Silvia & Robert:
    16 februari 2014
    Hij lijkt idd wel op de tafelberg vind ik.
    Wat gaat de tijd toch snel en wat hebben jullie al super veel mooie dingen gezien!!!
    Misschien moeten jullie, als jullie weer thuis zijn, maar een NZ avond houden met foto's en verhalen, want volgens mij is iedereen hartstikke nieuwsgierig. Wij in ieder geval wel!!!
    Geniet er nog maar lekker van.