26 en 27-2-2014 Onderweg naar huis en weer thuis

27 februari 2014 - Deurne, Nederland

Vannacht bijna de klok rond geslapen, en dat was fijn. Zo hopen we als we thuis zijn minder , last te hebben van een jetlag. Hier hopen we maar op. Ontbijt genuttigd in het hotel en nadien even naar het zwembad geweest. Nog naar de hotelkamer wat geluierd en tegen 17.00 hebben we ons uitgecheckt. Nog even wat gegeten en met de shuttle service werden we naar airport gebracht. Uiteindelijk vertrokken we richting Bangkok om 22.00. De vlucht heeft ongeveer 3 1/2 uur geduurd, en tijdverschil is 1 uur. En ongeveer 2300 km. In Bangkok even eruit om er vervolgens weer in te mogen, op naar het laatste stuk. 12 uur en15 minuten vliegen. Totale vlucht is 9533 km. Tijdsverschil is 6 uur. Dus naar verwachting komen we eerder aan in Nederland. En uiteindelijk zijn we om 8.45 aangekomen in Nederland. Naar de koffers en vervolgens naar het station om met de trein het laatste stukje naar huis te doen. Op station van Deurne staat onze lieve taxi te wachten. Heerlijk om weer thuis te zijn.
Nu we weer thuis zijn, houdt het ook op om dagelijks een reisblog te schrijven. Via deze weg willen we iedereen bedanken om ons te volgen. En om reacties te geven in welke vorm dan ook. Nu we thuis zijn willen we iedereen die het wil uitnodigen om een keer onze foto's en verhalen te komen kijken en horen. Laat maar weten als je zin hebt en wanneer je komt. Een aantal mensen willen we alvast via deze weg in het bijzonder bedanken, voor het oppassen van Rocco en voor het oppassen van de beestjes thuis en op ons huis. Super bedankt het heeft ons veel rust gegeven en de beestjes zijn allemaal niets tekort gekomen. Super super bedankt.
Rest ons niets anders dan te zeggen tot gauw en de groetjes. Veel liefs van ons.